onsdag 31. desember 2014

Godt Nytt år!

Da nærmer dette året seg slutten og et nytt å står for tur. Mange har nyttårsforsetter som at de ønsker å trene mer i det nye året, kanskje spise og leve sunnere. Dette er gode nyttårsforsetter. 

Mange sitter og reflekterer over året som har vært, gode hendelser og dårlige hendelser. Det blir på en måte å skulle nulle ut alt som har vært for så å starte på ny frisk.

 Et nytt år står for nye muligheter , bli flinkere til noe, slutte med noe, søke nye utfordringer eller bare simpelthen forsette der man slapp i 2014.

Uansett, ingen vet vi vel helt 100% hva som venter oss i det nye året, uforutsette ting kan skje både positive og negative. Jeg synes det er en viss spenning med at ikke alt er opplagt, samtidig som jeg setter pris på at noe er forutsigbart også. Det ville være fryktelig kjedelig etter min mening om det gikk an å forutsi livet i minste detalj.

Så da ønsker jeg alle lesere av bloggen min et riktig Godt Nytt År!!



                                           

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar